Rusza kampania "Przenieś numer do FreecoNet"
Łukasz Szewczyk
Kategoria: Reklama/PR, 30 września 2013, 12:54

Nie płać za przyzwyczajenia - przekonuje FreecoNet w nowej kampanii promocyjnej, zachęcającej do przeniesienia numeru stacjonarnego do oferowanej przez firmę nowoczesnej telefonii internetowej.

Przyzwyczajenie, to najsilniejszy czynnik sprawiający, że użytkownicy telefonii stacjonarnej utrzymują aktywną usługę - wskazuje na to 51 proc. ankietowanych w ramach badań przeprowadzonych na zlecenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej. W przypadku klientów biznesowych sytuacja wygląda nieco inaczej - dla 50 proc. przedsiębiorców podstawowym argumentem przemawiającym za utrzymaniem numeru stacjonarnego jest przekonanie, że stanowi on element profesjonalnego wizerunku firmy. O przyzwyczajeniu do telefonii stacjonarnej mówi 44 proc. firm.

Niewielu użytkowników telefonu stacjonarnego wie, że alternatywą dla niego może być tańsza telefonia internetowa , dająca też możliwość zachowania dotychczas używanego numeru stacjonarnego. Korzysta z niej zaledwie 5 proc. ankietowanych firm. Co dziesiąte przedsiębiorstwo nie ma nawet świadomości istnienia takiej usługi. Nie słyszał o niej też co czwarty indywidualny uczestnik badania. W tej grupie tylko 6 proc. badanych korzysta z telefonu internetowego VoIP.
Chcemy upowszechniać wiedzę na temat tej technologii, pokazując jednocześnie jej niekwestionowane zalety. Dla osób prywatnych to przede wszystkim niższe rachunki. Koszt minuty połączenia we FreecoNet zaczyna się od 3 groszy, rozmowy w ramach sieci są darmowe, a utrzymanie numeru kosztuje tylko kilka złotych miesięcznie. Dla firm ważne ze względów wizerunkowych jest zachowanie numeru wykorzystywanego w telefonii stacjonarnej oraz bogaty wachlarz usług dodanych, np. Wirtualny Fax, Wirtualna Centralka, Infolinie, Numeracja wewnętrzna itp. Co ważne, we FreecoNet numer jest "stacjonarny" tylko z nazwy. Z usług platformy można korzystać poprzez aplikację mobilną na smartfonie, czy też na komputerze. Natomiast w panelu użytkownika dostępnym online można ustawiać przekierowania połączeń na dowolny numer komórkowy - wyjaśnia Dominik Zimakowski, Business Line Manager FreecoNet


W przygotowanych na potrzeby kampanii banerach, szablonach mailingowych i na landing page www.freeconet.pl/przenies-numer operator wskazuje zalety rozwiązań telefonii internetowej: tańsze połączenia krajowe i zagraniczne, możliwość zachowania dotychczas używanego numeru stacjonarnego, odbieranie połączeń na telefonie komórkowym. W ramach kampanii informacje o możliwości przeniesienia numeru stacjonarnego do FreecoNet trafią za pośrednictwem mailingu do ponad miliona osób.
Komentarze (7)







Kod



Komentarze 1 - 7 z 7

FreecoNet
13:23
Przekonanie, że VoIP jest zarezerwowany tylko dla dużych firm jest błędne – do poprawnego działania usługi wystarczy podstawowe łącze internetowe. Wystarczy spojrzeć na FreecoNet, żeby przekonać się, że z VoIP korzystają też małe i średnie przedsiębiorstwa, jak i duża liczba klientów indywidualnych. A co do przenoszenia numerów, zgodnie z obowiązującymi przepisami, przenoszenie numerów jest możliwe u wszystkich operatorów telekomunikacyjnych.

pavv (pavv AT wp.pl)
12:56
A kto to teraz jeszcze faxu używa?

Grzegorz w (grzegorzwienc AT gmail.com)
12:39
A ja korzystam.Nie doświadczyłem żadnej fatalności w jakości połączeń więc nie powtarzajcie tych nie sprawdzonych przez was osobiście mitów. Jestem zadowolony i jedyny dla mnie mankament we freconet to dobrze działający fax na mojej drukarce z funkcją faxu. Kupiłem w tym celu lepszą bramkę i nic nie pomogło ale i to chyba kiedyś dobrze dopracują

pavv (pavv AT wp.pl)
10:11
Nie korzystają bo poza fatalną jakością połączeń nic nie zyskują. Z VOIP korzystają jedynie duże firmy, ale one mają dzierżawione łącza światłowodowe i zwykle kilka tys. nr telefonicznych.

Maryś
15:47
"od dobrej woli"? A uprawnienie abonenta z artykułu 71 ustawy Prawo telekomunikacyjne a obowiązki przedsiębiorców telekomunikacyjnych w artykule 74 ust. 1 ustawy Prawo telekomunikacyjne?

yoyo
15:13
To już pewnie zależy od 'dobrej woli'. Mi udało się odejść z numerem z zamykanego newfon do ipfon'a - nie było najmniejszych przeszkód, mimo że nigdzie nie pisano, że taka możliwość istnieje

Maryś
14:33
A czy można odejść z numerem z FreecoNet?


Logowanie | Ustawienia | Strona główna
© 2004-2014 Efektiv Sp. z o.o.